Орієнтовне
календарне планування до підручника 
«Я
досліджую світ» для 3 класу закладів загальної середньої освіти  
(автори Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Хомич
О.Л.,Гарбузюк І.В., 
Андрук
Н.В, Василенко К. С.) 
за типовою освітньою програмою НУШ-1, 
розробленою
під керівництвом Савченко О.Я.
Календарні плани за типовою
освітньою програмою НУШ-1 представлено окремо для інтегрованого курсу «Я
досліджую світ», інформаційної та технологічної освітніх галузей. Вчитель
самостійно визначає спосіб інтеграції наведених календарних планів в залежності
від освітньої програми закладу освіти
Навчально-методичне
забезпечення до цього календарного плану доступне для некомерційного
використання за посиланням http://autta.org.ua/ua/resources/ya_doslidzhuyu_svit/JADS_3_klas
Орієнтовне
календарне планування 
з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»  на І-й семестр
3 години на тиждень –
соціальна і здоров’язбережна освітня галузь (0,5 год), громадянська та
історична освітня галузь (0,5 год), природнича освітня галузь (2 год)
| 
   №  | 
  
   Тема  | 
  
   Матеріали
  до уроків  | 
  
   Дата  | 
 ||
| 
   Підручник частина 1  | 
  
   Зошит
  ЯДС частина 1   | 
  
   Примітка  | 
 |||
| 
   Світ людей  | 
 |||||
| 
   Тиждень
  1. Школа відчиняє двері  | 
 |||||
| 
   1.1  | 
  
   День
  знань  | 
  
   7,
  13 (Завд. 1-3)  | 
  
   7  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   1.2  | 
  
   Дорога до
  школи  | 
  
   9  | 
  
   6  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   1.3  | 
  
   Шкільні
  традиції з усього світу  | 
  
   10-12  | 
  
   4-5  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  2. Шкільний світ  | 
 |||||
| 
   2.1  | 
  
   Незвичайні
  школи  | 
  
   16,
  21 (Завд. 3-4)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   2.2  | 
  
   Шкільне
  самоврядування і шкільні правила  | 
  
   17-18,
  21 (Завд. 1-2)  | 
  
   8,
  10-11  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   2.3  | 
  
   Школа для
  усіх, навчання поза школою  | 
  
   19-20  | 
  
   9  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  3. Світ сім’ї  | 
 |||||
| 
   3.1  | 
  
   Сім’ї в
  природі   | 
  
   23-24  | 
  
   12  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   3.2  | 
  
   Взаємодопомога
  в родині (день бабусі й дідуся)  | 
  
   27-28  | 
  
   13  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   3.3  | 
  
   Сімейні
  традиції, професійні династії  | 
  
   29-31  | 
  
   14-15  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  4. Вчимося діяти разом  | 
 |||||
| 
   4.1  | 
  
   Взаємодія
  тварин  | 
  
   33  | 
  
   16-17  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   4.2  | 
  
   Ефективна і неефективна
  взаємодія   | 
  
   35-36,
  39 (Завд.1-3)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   4.3  | 
  
   Працюємо в групах  | 
  
   36-37  | 
  
   18  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  5. Секрети спілкування  | 
 |||||
| 
   5.1  | 
  
   Як спілкуються тварини   | 
  
   41  | 
  
   | 
  
   Презентація  | 
  
   | 
 
| 
   5.2  | 
  
   Вчимося слухати   | 
  
   42-43  | 
  
   19  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   5.3  | 
  
   Гарні манери: як висловити прохання  | 
  
   45,
  47  | 
  
   20-23  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  6. Як залагодити конфлікт  | 
 |||||
| 
   6.1  | 
  
   Що таке конфлікт   | 
  
   49  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   6.2  | 
  
   Коли варто поступитися, протидія булінгу  | 
  
   50-51,
  55 (Завд. 1-2)  | 
  
   24  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   6.3  | 
  
   Як помиритися з другом  | 
  
   53,
  55 (Завд. 3-4)  | 
  
   25  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  7. Ми – українці  | 
 |||||
| 
   7.1  | 
  
   Україна – європейська держава   | 
  
   57,
  63 (Завд. 1-2, 4)  | 
  
   26-27  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   7.2  | 
  
   Фрагменти історії України на стрічці часу  | 
  
   58-59,
  63 (Завд. 3)  | 
  
   28-29  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   7.4  | 
  
   7 чудес України   | 
  
   60  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  8. У рідному краї  | 
 |||||
| 
   8.1  | 
  
   Наш край на карті України   | 
  
   65  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   8.2  | 
  
   Де ми живемо  | 
  
   66
  , 71 (Завд. 2,3)  | 
  
   31  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   8.3  | 
  
   Громада: колись і тепер   | 
  
   67-68,
  71 (Завд. 1,4)  | 
  
   30  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  9. Культура споживання  | 
 |||||
| 
   9.1  | 
  
   З’ясовуємо
  наші потреби    | 
  
   73,
  79 (Завд. 1)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   9.2  | 
  
   Порівнюємо користь і вартість  | 
  
   74  | 
  
   32-33  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   9.3  | 
  
   Родинний бюджет  | 
  
   76,78,
  79 (Завд. 2-5)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  10. Ріст і розвиток  | 
 |||||
| 
   10.1  | 
  
   Тривалість життя тварин    | 
  
   85,
  91 (Завд. 2)  | 
  
   34  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   10.2  | 
  
   Життя людини на стрічці часу  | 
  
   86-87,
  91 (Завд. 3)  | 
  
   35-37  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   10.3  | 
  
   Корисні і шкідливі звички   | 
  
   88,
  91 (Завд. 1)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  11. Піклуємося про здоров’я  | 
 |||||
| 
   11.1  | 
  
   Самопочуття і здоров’я  | 
  
   93  | 
  
   38  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   11.2  | 
  
   У медичному закладі   | 
  
   94,
  99 (Завд. 1)  | 
  
   39  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   11.3  | 
  
   Як зберегти зір і слух  | 
  
   96-97,
  99 (Завд. 2-4)  | 
  
   40-41  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  12. Як вберегтися від застуди  | 
 |||||
| 
   12.1  | 
  
   Як і для чого ми дихаємо?    | 
  
   100-102  | 
  
   42-43  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   12.2  | 
  
   Як захиститися від застуди і грипу   | 
  
   103-104,
  107 (Завд. 1-4)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   12.3  | 
  
   Захисні сили організму  | 
  
   105,
  107 (Завд. 5)  | 
  
   44-45  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  13. Як стати сильними  | 
 |||||
| 
   13.1  | 
  
   Найсильніші тварини  | 
  
   109  | 
  
   47  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   13.2  | 
  
   Як стати сильним, спритним, витривалим  | 
  
   110,
  115 (Завд.2-3, 5-6)  | 
  
   46,
  48  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   13.3  | 
  
   Вивчаємо кровоносну систему  | 
  
   112-113,
  115 (Завд. 4)  | 
  
   49  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  14. Харчування і здоров’я  | 
 |||||
| 
   14.1  | 
  
   Збалансоване харчування  | 
  
   117-118,
  123 (Завд. 1, 4)  | 
  
   50-52  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   14.2  | 
  
   Вода і здоров’я  | 
  
   120,
  123 (Завд. 2)  | 
  
   53  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   14.3  | 
  
   Як запобігти харчовим отруєнням  | 
  
   121,
  123 (Завд. 3, 5-6)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  15. Досліджуємо мозок  | 
 |||||
| 
   15.1  | 
  
   Дивовижний мозок  | 
  
   125  | 
  
   54  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   15.2  | 
  
   Активізуємо мозок  | 
  
   127-128,
  131 (Завд. 2-5)  | 
  
   56-58  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   15.3  | 
  
   Найрозумніші тварини   | 
  
   129  | 
  
   55  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  16. Праця і відпочинок  | 
 |||||
| 
   16.1  | 
  
   Природні ритми: денні і нічні тварини  | 
  
   133,
  139 (Завд. 1-2)  | 
  
   59  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   16.2  | 
  
   Праця і працездатність, розпорядок дня  | 
  
   134-135,
  139 (Завд. 3-4)  | 
  
   60-61  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   16.3  | 
  
   Свята із користю  | 
  
   136  | 
  
   62  | 
  
   | 
  
   | 
 
Орієнтовне
календарне планування 
з інтегрованого
курсу «Я досліджую світ»  на ІІ-й семестр
3 години на тиждень –
соціальна і здоров’язбережна освітня галузь (0,5 год), громадянська та
історична освітня галузь (0,5 год), природнича освітня галузь (2 год)
| 
   №  | 
  
   Тема  | 
  
   Матеріали
  до уроків  | 
  
   Дата  | 
 ||
| 
   Підручник частина 2  | 
  
   Зошит ЯДС ч. 2 (в розробці)  | 
  
   Примітка  | 
 |||
| 
   Світ природи  | 
 |||||
| 
   Тиждень
  17. Ми — дослідники  | 
 |||||
| 
   17.1  | 
  
   Об’єкти та їх властивості. Групи об’єктів.  | 
  
   7-8;
  13 (Завд. 1,2,3)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   17.2  | 
  
   Об’єкти і явища. Світлові явища  | 
  
   10  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   17.3  | 
  
   Етапи дослідження (дослід з яблуком, досліджуємо тінь)  | 
  
   11  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  18. Досліджуємо космос  | 
 |||||
| 
   18.1  | 
  
   Небесні тіла і сузір’я  | 
  
   15-16;
  21 (Завд. 1,2,3)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   18.2  | 
  
   Сонце - джерело енергії. Сонячні панелі  | 
  
   17  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   18.3  | 
  
   Проблема космічного сміття  | 
  
   20  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  19. Планета Земля  | 
 |||||
| 
   19.1  | 
  
   Карти і глобус - моделі Землі  | 
  
   22-23;
  29 (Завд. 1)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   19.2  | 
  
   Як змінюються пори року? Досліджуємо календар   | 
  
   24;
  29 (Завд. 2,3)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   19.3  | 
  
   Як день змінює ніч. Сонцестояння та рівнодення  | 
  
   25-26;
  29 (Завд. 4,5)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  20. План і карта  | 
 |||||
| 
   20.1  | 
  
   Які бувають карти       | 
  
   30-31  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   20.2  | 
  
   План місцевості. Умовні позначення  | 
  
   32  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   20.3  | 
  
   Орієнтування на місцевості  | 
  
   34-35;
  37  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  21. Земна кора  | 
 |||||
| 
   21.1  | 
  
   Внутрішня будова Землі        | 
  
   38-39;
  45 (Завд. 6)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   21.2  | 
  
   Земна кора. Будова вулкана  | 
  
   40-41;
  45 (Завд.1, 2,5)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   21.3  | 
  
   Форми рельєфу  | 
  
   44;
  45 (Завд. 3,4)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  22. Скарби Землі  | 
 |||||
| 
   22.1  | 
  
   Гірські породи і мінерали  | 
  
   47;
  53 (Завд. 1,2,3)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   22.2  | 
  
   Походження гірських порід. Властивості корисних копалин  | 
  
   48-49  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   22.3  | 
  
   Ґрунти. Захист ґрунтів   | 
  
   51-52;
  53 (Завд.5)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  23. Досліджуємо воду  | 
 |||||
| 
   23.1  | 
  
   Водні об’єкти та явища. Небезпечні природні явища   | 
  
   54-55;
  57; 61 (Завд.1,4)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   23.2  | 
  
   Агрегатні стани води   | 
  
   56;
  61 (Завд.2,5,6)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   23.4  | 
  
   Вода – розчинник   | 
  
   58  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень 24. Атмосфера  | 
 |||||
| 
   24.1  | 
  
   Будова атмосфери. Рух повітря  | 
  
   62-63;
  67; 69 (Завд. 3)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   24.2  | 
  
   Погода і клімат. Вимірювання температури   | 
  
   64-65;
  69 (Завд. 1,2,4,6)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   24.3  | 
  
   Як утворюється блискавка. Правила поведінки під час грози   | 
  
   66  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  25. Досліджуємо гриби і рослини  | 
 |||||
| 
   25.1  | 
  
   Властивості живої природи  | 
  
   70-71  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   25.2  | 
  
   Будова і життєвий цикл рослин  | 
  
   72-73;
  77 (Завд. 1,2,3,6)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   25.3  | 
  
   Живлення рослин  | 
  
   74;
  77 (Завд. 4)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  26. Досліджуємо тварин  | 
 |||||
| 
   26.1  | 
  
   Хребетні та безхребетні тварини. Множини тварин  | 
  
   79-80;
  85 (Завд. 1,2,3)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   26.2  | 
  
   Ланцюги живлення   | 
  
   81;
  85 (Завд. 4,5)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   26.3  | 
  
   Дикі та свійські тварини. Правила безпеки з тваринами  | 
  
   82-83  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  27. Досліджуємо екосистеми  | 
 |||||
| 
   27.1  | 
  
   Екосистеми та їх складові  | 
  
   87;
  93 (Завд. 1)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   27.2  | 
  
   Ставок і ліс як екосистеми  | 
  
   88-89;
  93 (Завд. 2,3,4)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   27.3  | 
  
   Екосистеми населених пунктів  | 
  
   90;
  93 (Завд. 5)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  28. Бережемо довкілля  | 
 |||||
| 
   28.1  | 
  
   Людина і природа. Екологічні правила  | 
  
   95-96;
  101 (Завд. 1,2)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   28.2  | 
  
   Обережно: батарейка! Інтерактивна карта утилізації
  відходів  | 
  
   98-99  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   28.3  | 
  
   Екологічний проєкт   | 
  
   100  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Світ техніки  | 
 |||||
| 
   Тиждень
  29. Історія техніки  | 
 |||||
| 
   29.1  | 
  
   Винаходи, що змінили світ. Історія автомобілів  | 
  
   106-108;
  113 (Завд. 2,3,4,6)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   29.2  | 
  
   Історія друкарської техніки  | 
  
   109;
  113 (Завд.1,5)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   29.3  | 
  
   Техніка майбутнього  | 
  
   111  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  30. Безпека в побуті  | 
 |||||
| 
   30.1  | 
  
   Давня і сучасна оселя  | 
  
   115;
  121 (Завд. 1)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   30.2  | 
  
   Водопостачання оселі. Правила користування водогоном  | 
  
   116-117;
  121 (Завд. 3,4)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   30.3  | 
  
   Як діяти в аварійних ситуаціях  | 
  
   119;
  121 (Завд. 2)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  31. Електрика і пожежна безпека  | 
 |||||
| 
   31.1  | 
  
   Електричний струм   | 
  
   123;
  129 (Завд.1)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   31.2  | 
  
   Трикутник вогню. Горючі речовини  | 
  
   124-125;
  129 (Завд. 2)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   31.3  | 
  
   Як загасити невелику пожежу  | 
  
   126;
  129 (Завд. 3,4,5)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  32. Безпека на дорогах  | 
 |||||
| 
   32.1  | 
  
   Гальмівний шлях автомобіля  | 
  
   130-131;
  137 (Завд.1)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   32.2  | 
  
   Обмежена видимість і оглядовість  | 
  
   132;
  137 (Завд. 2,3)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   32.3  | 
  
   Правила переходу залізничного Переїзду. Групи дорожніх знаків  | 
  
   133-134  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   Тиждень
  33. Техніка для активного відпочинку  | 
 |||||
| 
   33.1  | 
  
   Засоби для активного дозвілля  | 
  
   139;
  145 (Завд. 1)  | 
  
   Презентація  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   33.2  | 
  
   Тренуємося відмовлятися від небажаної пропозиції  | 
  
   140  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   33.3  | 
  
   Правила юних велосипедистів. Одяг для активного дозвілля.  | 
  
   141-142;
  145 (Завд. 2,3,4)  | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
Орієнтовне
календарне планування
з інформатичної освітньої галузі на рік (1 година на тиждень)
| 
   Тематичний
  тиждень  | 
  
   Тема  | 
  
   Сторінка у підручнику  | 
  
   Сторінка у зошиті з інформатики  | 
  
   Дата  | 
 
| 
   1.   
  Школа відчиняє двері  | 
  
   Інформація і
  дані. Інфографіка  | 
  
   10-12 (ч.1)  | 
  
   8-9  | 
  
   | 
 
| 
   2.   
  Шкільний світ  | 
  
   Людина і
  комп’ютер. Цифрові пристрої. Робочий стіл комп’ютера  | 
  
   18 (ч.1)  | 
  
   4-7  | 
  
   | 
 
| 
   3.   
  Світ сім’ї  | 
  
   Інформаційні процеси  | 
  
   26 (ч.1)  | 
  
   10  | 
  
   | 
 
| 
   4.   
  Вчимося діяти разом  | 
  
   Ролі в команді  | 
  
   37 (ч.1)  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   5.   
  Секрети спілкування  | 
  
   Види інформаційних повідомлень.
  Аудіофайли  | 
  
   44 (ч.1)  | 
  
   11-12  | 
  
   | 
 
| 
   6.   
  Як залагодити конфлікт  | 
  
   Базові поняття.
  Правила нетикету  | 
  
   54 (ч.1)  | 
  
   16-17  | 
  
   | 
 
| 
   7.   
  Ми – українці  | 
  
   Носії інформації.
  Зберігання інформації  | 
  
   61 (ч.1)  | 
  
   13-15  | 
  
   | 
 
| 
   8.   
  У рідному краї  | 
  
   Текстові редактори.
  Поєднуємо текст і зображення  | 
  
   69 (ч.1)  | 
  
   25-27  | 
  
   | 
 
| 
   9.   
  Культура споживання  | 
  
   Браузери і
  вебсайти. Гіперпосилання. Правила безпеки в інтернеті  | 
  
   75 (ч.1)  | 
  
   18-23  | 
  
   | 
 
| 
   10.             
  Ріст і розвиток  | 
  
   Створюємо таблицю  | 
  
   88-89 (ч.1)  | 
  
   28  | 
  
   | 
 
| 
   11.             
  Піклуємося про здоров’я  | 
  
   Графічний
  редактор Paint.net. Портрет
  у редакторі Paint.net  | 
  
   98 (ч.1)  | 
  
   29-31  | 
  
   | 
 
| 
   12.             
  Як вберегтися від застуди  | 
  
   Захист від комп’ютерних вірусів  | 
  
   106 (ч.1)  | 
  
   24  | 
  
   | 
 
| 
   13.             
  Як стати сильними  | 
  
   Пошук в інтернеті. Досліджуємо
  вебсайт  | 
  
   114 (ч.1)  | 
  
   20-21  | 
  
   | 
 
| 
   14.             
  Харчування і здоров’я  | 
  
   Редактор
  презентацій MS Power Point. Слайди презентації. Сортування слайдів  | 
  
   122 (ч.1)  | 
  
   32-34  | 
  
   | 
 
| 
   15.             
  Досліджуємо мозок  | 
  
   Редагування презентацій. Створюємо
  презентацію  | 
  
   130 (ч.1)  | 
  
   35-36  | 
  
   | 
 
| 
   16.             
  Праця та відпочинок  | 
  
   Демонструємо презентацію  | 
  
   138 (ч.1)  | 
  
   37  | 
  
   | 
 
| 
   17.             
  Ми — дослідники  | 
  
   Об’єкти  і властивості  | 
  
   9 (ч.2)  | 
  
   42-45  | 
  
   | 
 
| 
   18.             
  Досліджуємо космос  | 
  
   Модель Сонячної системи у MS
  PowerPoint  | 
  
   19 (ч.2)  | 
  
   41  | 
  
   | 
 
| 
   19.             
  Планета Земля  | 
  
   Види моделей  | 
  
   28 (ч.2)  | 
  
   39-40  | 
  
   | 
 
| 
   20.             
  План і карта  | 
  
   Досліджуємо GPS‑навігатор  | 
  
   36 (ч.2)  | 
  
   38  | 
  
   | 
 
| 
   21.             
  Земна кора  | 
  
   Переглядаємо 3-D відео  | 
  
   43 (ч.2)  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   22.             
  Скарби Землі  | 
  
   Класифікації об’єктів  | 
  
   49 (ч.2)  | 
  
   44  | 
  
   | 
 
| 
   23.             
  Досліджуємо воду  | 
  
   Алгоритми. Лінійні і розгалужені алгоритми  | 
  
   60 (ч.2)  | 
  
   49-50  | 
  
   | 
 
| 
   24.             
  Атмосфера  | 
  
   Створюємо відео
  про прогноз погоди  | 
  
   64 (ч.2)  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   25.             
  Досліджуємо гриби і рослини  | 
  
   Циклічні
  алгоритми. Блок-схема
  циклічного алгоритму  | 
  
   76 (ч.2)  | 
  
   51-52  | 
  
   | 
 
| 
   26.             
  Досліджуємо тварин  | 
  
   Закономірності.
  Гра «Зоодоміно»  | 
  
   81 (ч.2)  | 
  
   45-47  | 
  
   | 
 
| 
   27.             
  Досліджуємо екосистеми  | 
  
   Логічні операції
  «АБО», «І», «НЕ»  | 
  
   92 (ч.2)  | 
  
   48  | 
  
   | 
 
| 
   28.             
  Бережемо довкілля  | 
  
   Інтерактивна
  карта утилізації відходів  | 
  
   99 (ч.2)  | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   29.             
  Історія техніки  | 
  
   Середовище програмування  | 
  
   112 (ч.2)  | 
  
   53-54  | 
  
   | 
 
| 
   30.             
  Безпека у побуті  | 
  
   Програмування лінійних алгоритмів  | 
  
   120 (ч.2)  | 
  
   55  | 
  
   | 
 
| 
   31.             
  Пожежна безпека  | 
  
   Програмування циклічних алгоритмів  | 
  
   128 (ч.2)  | 
  
   56  | 
  
   | 
 
| 
   32.             
  Безпека на дорогах  | 
  
   Цикли з умовами «Повторювати до...»  | 
  
   136 (ч.2)  | 
  
   57  | 
  
   | 
 
| 
   33.             
  Активне дозвілля  | 
  
   Цикли з умовами «Якщо/інакше»  | 
  
   144 (ч.2)  | 
  
   58  | 
  
   | 
 
Орієнтовне календарне планування
з технологічної освітньої галузі на рік (1 година на тиждень)
Немає коментарів:
Дописати коментар