Орієнтовне
календарне планування до підручника
«Я
досліджую світ» для 3 класу закладів загальної середньої освіти
(автори Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Хомич
О.Л.,Гарбузюк І.В.,
Андрук
Н.В, Василенко К. С.)
за типовою освітньою програмою НУШ-1,
розробленою
під керівництвом Савченко О.Я.
Календарні плани за типовою
освітньою програмою НУШ-1 представлено окремо для інтегрованого курсу «Я
досліджую світ», інформаційної та технологічної освітніх галузей. Вчитель
самостійно визначає спосіб інтеграції наведених календарних планів в залежності
від освітньої програми закладу освіти
Навчально-методичне
забезпечення до цього календарного плану доступне для некомерційного
використання за посиланням http://autta.org.ua/ua/resources/ya_doslidzhuyu_svit/JADS_3_klas
Орієнтовне
календарне планування
з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» на І-й семестр
3 години на тиждень –
соціальна і здоров’язбережна освітня галузь (0,5 год), громадянська та
історична освітня галузь (0,5 год), природнича освітня галузь (2 год)
№ |
Тема |
Матеріали
до уроків |
Дата |
||
Підручник частина 1 |
Зошит
ЯДС частина 1 |
Примітка |
|||
Світ людей |
|||||
Тиждень
1. Школа відчиняє двері |
|||||
1.1 |
День
знань |
7,
13 (Завд. 1-3) |
7 |
|
|
1.2 |
Дорога до
школи |
9 |
6 |
|
|
1.3 |
Шкільні
традиції з усього світу |
10-12 |
4-5 |
|
|
Тиждень
2. Шкільний світ |
|||||
2.1 |
Незвичайні
школи |
16,
21 (Завд. 3-4) |
|
|
|
2.2 |
Шкільне
самоврядування і шкільні правила |
17-18,
21 (Завд. 1-2) |
8,
10-11 |
|
|
2.3 |
Школа для
усіх, навчання поза школою |
19-20 |
9 |
|
|
Тиждень
3. Світ сім’ї |
|||||
3.1 |
Сім’ї в
природі |
23-24 |
12 |
|
|
3.2 |
Взаємодопомога
в родині (день бабусі й дідуся) |
27-28 |
13 |
|
|
3.3 |
Сімейні
традиції, професійні династії |
29-31 |
14-15 |
|
|
Тиждень
4. Вчимося діяти разом |
|||||
4.1 |
Взаємодія
тварин |
33 |
16-17 |
|
|
4.2 |
Ефективна і неефективна
взаємодія |
35-36,
39 (Завд.1-3) |
|
|
|
4.3 |
Працюємо в групах |
36-37 |
18 |
|
|
Тиждень
5. Секрети спілкування |
|||||
5.1 |
Як спілкуються тварини |
41 |
|
Презентація |
|
5.2 |
Вчимося слухати |
42-43 |
19 |
|
|
5.3 |
Гарні манери: як висловити прохання |
45,
47 |
20-23 |
|
|
Тиждень
6. Як залагодити конфлікт |
|||||
6.1 |
Що таке конфлікт |
49 |
|
|
|
6.2 |
Коли варто поступитися, протидія булінгу |
50-51,
55 (Завд. 1-2) |
24 |
|
|
6.3 |
Як помиритися з другом |
53,
55 (Завд. 3-4) |
25 |
|
|
Тиждень
7. Ми – українці |
|||||
7.1 |
Україна – європейська держава |
57,
63 (Завд. 1-2, 4) |
26-27 |
|
|
7.2 |
Фрагменти історії України на стрічці часу |
58-59,
63 (Завд. 3) |
28-29 |
|
|
7.4 |
7 чудес України |
60 |
|
|
|
Тиждень
8. У рідному краї |
|||||
8.1 |
Наш край на карті України |
65 |
|
|
|
8.2 |
Де ми живемо |
66
, 71 (Завд. 2,3) |
31 |
|
|
8.3 |
Громада: колись і тепер |
67-68,
71 (Завд. 1,4) |
30 |
|
|
Тиждень
9. Культура споживання |
|||||
9.1 |
З’ясовуємо
наші потреби |
73,
79 (Завд. 1) |
|
|
|
9.2 |
Порівнюємо користь і вартість |
74 |
32-33 |
|
|
9.3 |
Родинний бюджет |
76,78,
79 (Завд. 2-5) |
|
|
|
Тиждень
10. Ріст і розвиток |
|||||
10.1 |
Тривалість життя тварин |
85,
91 (Завд. 2) |
34 |
|
|
10.2 |
Життя людини на стрічці часу |
86-87,
91 (Завд. 3) |
35-37 |
|
|
10.3 |
Корисні і шкідливі звички |
88,
91 (Завд. 1) |
|
|
|
Тиждень
11. Піклуємося про здоров’я |
|||||
11.1 |
Самопочуття і здоров’я |
93 |
38 |
|
|
11.2 |
У медичному закладі |
94,
99 (Завд. 1) |
39 |
|
|
11.3 |
Як зберегти зір і слух |
96-97,
99 (Завд. 2-4) |
40-41 |
|
|
Тиждень
12. Як вберегтися від застуди |
|||||
12.1 |
Як і для чого ми дихаємо? |
100-102 |
42-43 |
|
|
12.2 |
Як захиститися від застуди і грипу |
103-104,
107 (Завд. 1-4) |
|
|
|
12.3 |
Захисні сили організму |
105,
107 (Завд. 5) |
44-45 |
|
|
Тиждень
13. Як стати сильними |
|||||
13.1 |
Найсильніші тварини |
109 |
47 |
|
|
13.2 |
Як стати сильним, спритним, витривалим |
110,
115 (Завд.2-3, 5-6) |
46,
48 |
|
|
13.3 |
Вивчаємо кровоносну систему |
112-113,
115 (Завд. 4) |
49 |
|
|
Тиждень
14. Харчування і здоров’я |
|||||
14.1 |
Збалансоване харчування |
117-118,
123 (Завд. 1, 4) |
50-52 |
|
|
14.2 |
Вода і здоров’я |
120,
123 (Завд. 2) |
53 |
|
|
14.3 |
Як запобігти харчовим отруєнням |
121,
123 (Завд. 3, 5-6) |
|
|
|
Тиждень
15. Досліджуємо мозок |
|||||
15.1 |
Дивовижний мозок |
125 |
54 |
|
|
15.2 |
Активізуємо мозок |
127-128,
131 (Завд. 2-5) |
56-58 |
|
|
15.3 |
Найрозумніші тварини |
129 |
55 |
|
|
Тиждень
16. Праця і відпочинок |
|||||
16.1 |
Природні ритми: денні і нічні тварини |
133,
139 (Завд. 1-2) |
59 |
|
|
16.2 |
Праця і працездатність, розпорядок дня |
134-135,
139 (Завд. 3-4) |
60-61 |
|
|
16.3 |
Свята із користю |
136 |
62 |
|
|
Орієнтовне
календарне планування
з інтегрованого
курсу «Я досліджую світ» на ІІ-й семестр
3 години на тиждень –
соціальна і здоров’язбережна освітня галузь (0,5 год), громадянська та
історична освітня галузь (0,5 год), природнича освітня галузь (2 год)
№ |
Тема |
Матеріали
до уроків |
Дата |
||
Підручник частина 2 |
Зошит ЯДС ч. 2 (в розробці) |
Примітка |
|||
Світ природи |
|||||
Тиждень
17. Ми — дослідники |
|||||
17.1 |
Об’єкти та їх властивості. Групи об’єктів. |
7-8;
13 (Завд. 1,2,3) |
|
|
|
17.2 |
Об’єкти і явища. Світлові явища |
10 |
|
|
|
17.3 |
Етапи дослідження (дослід з яблуком, досліджуємо тінь) |
11 |
|
|
|
Тиждень
18. Досліджуємо космос |
|||||
18.1 |
Небесні тіла і сузір’я |
15-16;
21 (Завд. 1,2,3) |
|
|
|
18.2 |
Сонце - джерело енергії. Сонячні панелі |
17 |
|
|
|
18.3 |
Проблема космічного сміття |
20 |
|
|
|
Тиждень
19. Планета Земля |
|||||
19.1 |
Карти і глобус - моделі Землі |
22-23;
29 (Завд. 1) |
|
|
|
19.2 |
Як змінюються пори року? Досліджуємо календар |
24;
29 (Завд. 2,3) |
|
|
|
19.3 |
Як день змінює ніч. Сонцестояння та рівнодення |
25-26;
29 (Завд. 4,5) |
|
|
|
Тиждень
20. План і карта |
|||||
20.1 |
Які бувають карти |
30-31 |
|
|
|
20.2 |
План місцевості. Умовні позначення |
32 |
|
|
|
20.3 |
Орієнтування на місцевості |
34-35;
37 |
|
|
|
Тиждень
21. Земна кора |
|||||
21.1 |
Внутрішня будова Землі |
38-39;
45 (Завд. 6) |
|
|
|
21.2 |
Земна кора. Будова вулкана |
40-41;
45 (Завд.1, 2,5) |
|
|
|
21.3 |
Форми рельєфу |
44;
45 (Завд. 3,4) |
|
|
|
Тиждень
22. Скарби Землі |
|||||
22.1 |
Гірські породи і мінерали |
47;
53 (Завд. 1,2,3) |
|
|
|
22.2 |
Походження гірських порід. Властивості корисних копалин |
48-49 |
|
|
|
22.3 |
Ґрунти. Захист ґрунтів |
51-52;
53 (Завд.5) |
|
|
|
Тиждень
23. Досліджуємо воду |
|||||
23.1 |
Водні об’єкти та явища. Небезпечні природні явища |
54-55;
57; 61 (Завд.1,4) |
|
|
|
23.2 |
Агрегатні стани води |
56;
61 (Завд.2,5,6) |
|
|
|
23.4 |
Вода – розчинник |
58 |
|
|
|
Тиждень 24. Атмосфера |
|||||
24.1 |
Будова атмосфери. Рух повітря |
62-63;
67; 69 (Завд. 3) |
|
|
|
24.2 |
Погода і клімат. Вимірювання температури |
64-65;
69 (Завд. 1,2,4,6) |
|
|
|
24.3 |
Як утворюється блискавка. Правила поведінки під час грози |
66 |
|
|
|
Тиждень
25. Досліджуємо гриби і рослини |
|||||
25.1 |
Властивості живої природи |
70-71 |
|
|
|
25.2 |
Будова і життєвий цикл рослин |
72-73;
77 (Завд. 1,2,3,6) |
|
|
|
25.3 |
Живлення рослин |
74;
77 (Завд. 4) |
|
|
|
Тиждень
26. Досліджуємо тварин |
|||||
26.1 |
Хребетні та безхребетні тварини. Множини тварин |
79-80;
85 (Завд. 1,2,3) |
|
|
|
26.2 |
Ланцюги живлення |
81;
85 (Завд. 4,5) |
|
|
|
26.3 |
Дикі та свійські тварини. Правила безпеки з тваринами |
82-83 |
|
|
|
Тиждень
27. Досліджуємо екосистеми |
|||||
27.1 |
Екосистеми та їх складові |
87;
93 (Завд. 1) |
|
|
|
27.2 |
Ставок і ліс як екосистеми |
88-89;
93 (Завд. 2,3,4) |
|
|
|
27.3 |
Екосистеми населених пунктів |
90;
93 (Завд. 5) |
|
|
|
Тиждень
28. Бережемо довкілля |
|||||
28.1 |
Людина і природа. Екологічні правила |
95-96;
101 (Завд. 1,2) |
|
|
|
28.2 |
Обережно: батарейка! Інтерактивна карта утилізації
відходів |
98-99 |
|
|
|
28.3 |
Екологічний проєкт |
100 |
|
|
|
Світ техніки |
|||||
Тиждень
29. Історія техніки |
|||||
29.1 |
Винаходи, що змінили світ. Історія автомобілів |
106-108;
113 (Завд. 2,3,4,6) |
|
|
|
29.2 |
Історія друкарської техніки |
109;
113 (Завд.1,5) |
|
|
|
29.3 |
Техніка майбутнього |
111 |
|
|
|
Тиждень
30. Безпека в побуті |
|||||
30.1 |
Давня і сучасна оселя |
115;
121 (Завд. 1) |
|
|
|
30.2 |
Водопостачання оселі. Правила користування водогоном |
116-117;
121 (Завд. 3,4) |
|
|
|
30.3 |
Як діяти в аварійних ситуаціях |
119;
121 (Завд. 2) |
|
|
|
Тиждень
31. Електрика і пожежна безпека |
|||||
31.1 |
Електричний струм |
123;
129 (Завд.1) |
|
|
|
31.2 |
Трикутник вогню. Горючі речовини |
124-125;
129 (Завд. 2) |
|
|
|
31.3 |
Як загасити невелику пожежу |
126;
129 (Завд. 3,4,5) |
|
|
|
Тиждень
32. Безпека на дорогах |
|||||
32.1 |
Гальмівний шлях автомобіля |
130-131;
137 (Завд.1) |
|
|
|
32.2 |
Обмежена видимість і оглядовість |
132;
137 (Завд. 2,3) |
|
|
|
32.3 |
Правила переходу залізничного Переїзду. Групи дорожніх знаків |
133-134 |
|
|
|
Тиждень
33. Техніка для активного відпочинку |
|||||
33.1 |
Засоби для активного дозвілля |
139;
145 (Завд. 1) |
Презентація |
|
|
33.2 |
Тренуємося відмовлятися від небажаної пропозиції |
140 |
|
|
|
33.3 |
Правила юних велосипедистів. Одяг для активного дозвілля. |
141-142;
145 (Завд. 2,3,4) |
|
|
|
Орієнтовне
календарне планування
з інформатичної освітньої галузі на рік (1 година на тиждень)
Тематичний
тиждень |
Тема |
Сторінка у підручнику |
Сторінка у зошиті з інформатики |
Дата |
1.
Школа відчиняє двері |
Інформація і
дані. Інфографіка |
10-12 (ч.1) |
8-9 |
|
2.
Шкільний світ |
Людина і
комп’ютер. Цифрові пристрої. Робочий стіл комп’ютера |
18 (ч.1) |
4-7 |
|
3.
Світ сім’ї |
Інформаційні процеси |
26 (ч.1) |
10 |
|
4.
Вчимося діяти разом |
Ролі в команді |
37 (ч.1) |
|
|
5.
Секрети спілкування |
Види інформаційних повідомлень.
Аудіофайли |
44 (ч.1) |
11-12 |
|
6.
Як залагодити конфлікт |
Базові поняття.
Правила нетикету |
54 (ч.1) |
16-17 |
|
7.
Ми – українці |
Носії інформації.
Зберігання інформації |
61 (ч.1) |
13-15 |
|
8.
У рідному краї |
Текстові редактори.
Поєднуємо текст і зображення |
69 (ч.1) |
25-27 |
|
9.
Культура споживання |
Браузери і
вебсайти. Гіперпосилання. Правила безпеки в інтернеті |
75 (ч.1) |
18-23 |
|
10.
Ріст і розвиток |
Створюємо таблицю |
88-89 (ч.1) |
28 |
|
11.
Піклуємося про здоров’я |
Графічний
редактор Paint.net. Портрет
у редакторі Paint.net |
98 (ч.1) |
29-31 |
|
12.
Як вберегтися від застуди |
Захист від комп’ютерних вірусів |
106 (ч.1) |
24 |
|
13.
Як стати сильними |
Пошук в інтернеті. Досліджуємо
вебсайт |
114 (ч.1) |
20-21 |
|
14.
Харчування і здоров’я |
Редактор
презентацій MS Power Point. Слайди презентації. Сортування слайдів |
122 (ч.1) |
32-34 |
|
15.
Досліджуємо мозок |
Редагування презентацій. Створюємо
презентацію |
130 (ч.1) |
35-36 |
|
16.
Праця та відпочинок |
Демонструємо презентацію |
138 (ч.1) |
37 |
|
17.
Ми — дослідники |
Об’єкти і властивості |
9 (ч.2) |
42-45 |
|
18.
Досліджуємо космос |
Модель Сонячної системи у MS
PowerPoint |
19 (ч.2) |
41 |
|
19.
Планета Земля |
Види моделей |
28 (ч.2) |
39-40 |
|
20.
План і карта |
Досліджуємо GPS‑навігатор |
36 (ч.2) |
38 |
|
21.
Земна кора |
Переглядаємо 3-D відео |
43 (ч.2) |
|
|
22.
Скарби Землі |
Класифікації об’єктів |
49 (ч.2) |
44 |
|
23.
Досліджуємо воду |
Алгоритми. Лінійні і розгалужені алгоритми |
60 (ч.2) |
49-50 |
|
24.
Атмосфера |
Створюємо відео
про прогноз погоди |
64 (ч.2) |
|
|
25.
Досліджуємо гриби і рослини |
Циклічні
алгоритми. Блок-схема
циклічного алгоритму |
76 (ч.2) |
51-52 |
|
26.
Досліджуємо тварин |
Закономірності.
Гра «Зоодоміно» |
81 (ч.2) |
45-47 |
|
27.
Досліджуємо екосистеми |
Логічні операції
«АБО», «І», «НЕ» |
92 (ч.2) |
48 |
|
28.
Бережемо довкілля |
Інтерактивна
карта утилізації відходів |
99 (ч.2) |
|
|
29.
Історія техніки |
Середовище програмування |
112 (ч.2) |
53-54 |
|
30.
Безпека у побуті |
Програмування лінійних алгоритмів |
120 (ч.2) |
55 |
|
31.
Пожежна безпека |
Програмування циклічних алгоритмів |
128 (ч.2) |
56 |
|
32.
Безпека на дорогах |
Цикли з умовами «Повторювати до...» |
136 (ч.2) |
57 |
|
33.
Активне дозвілля |
Цикли з умовами «Якщо/інакше» |
144 (ч.2) |
58 |
|
Орієнтовне календарне планування
з технологічної освітньої галузі на рік (1 година на тиждень)
Немає коментарів:
Дописати коментар